Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor het onthaal, telefonische contacten, bestelling en facturatie van de maaltijden, bestellingen van schoolmateriaal, leerlingenadministratie...
Boekhouding en personeelsadministratie behoren niet tot jouw takenpakket.
Je bent sociaal vaardig.
Je bent ICT vaardig en hebt kennis van Google Docs , Spreadsheet en Formulieren of Microsoft Word, Excel en Forms.
Je bent in het bezit van het bewijs van goed zedelijk gedrag (model 2 - specifiek voor onderwijs)
Ervaring in de administratie is een pluspunt.
Kennis van Informat en/of Smartschool is een pluspunt.
Omwille van de afwezigheid van onze administratieve medewerker zijn we voor op zoek naar een vervanging. Je werkt op maandag, dinsdag, woensdagvoormiddag, donderdagvoormiddag en vrijdagvoormiddag.
De vaste administratieve medewerker komt deeltijds terug na de afwezigheid. Daarom blijven er 8 uur op donderdag- en vrijdagvoormiddag beschikbaar. De invulling van dit takenpakket wordt in samenspraak met de collega en de directie ingevuld. Iedere medewerker heeft zijn eigen verantwoordelijkheden.
Je komt terecht in een enthousiast team in een basisschool.
Verloning gebeurt via de vaste salarisschalen van het departement onderwijs en vorming en is afhankelijk van het behaalde diploma en de onderwijsanciënniteit. Meer info vind je hier.
Je hebt recht op een fietsvergoeding.
Annelies Demuynck
0495300371
codi@moorsledegem.be